اس ام اس جدید

توگفتی تاشقایق هست زندگی بایدکرد،حالاشقایق هست تونیستی چه بایدکرد؟

سمیه ازسقز

&&&&&

فردایک رازاست نگرانش نباش ،دیروزیک خاطره بودحسرتش را نخور

امروزیک هدیه است قدرش را بدان .

فریده

&&&&&

دلگیرم ازتمام الفبای بی کسی بخصوص این پنج حرف (ف اص ل ه )

هادی ازتهران

&&&&&

روساحل سرخ دلت اسم کسی روحک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن .

هادی تقدیم به زهرا

&&&&&

اشکم راروانه کردی خیلی عزیزونازی ،دیگه منو نگریون تو بهترین پیازی !

هادی ازتهران

&&&&&

همیشه سخت ترین سیلی را ازکسی میخوری که روزی بهترین نوازشگرت بود.

&&&&&

تومرامی فهمی من تورامی خوانم وهمین ساده ترین قصه یک انسان است !

تومرامی خوانی من تورناب ترین شعرزمان می دانم وتوهم می دانی

تا ابد در دل من خواهی ماند.

&&&&&

محبت شما چشمه ایست ازجنس نورارادت من سلامی است ازراه دور.

تقدیم به وبلاگ خوبتون فاطمه

&&&&&

وقتی کوچک بودی انقدرمهربون بودی که حتی به گلای قالی هم آب میدادی شاشو.

&&&&&

میگن خورشید موقعی غروب می کنه که بتونه به آسمون بوسه بزنه

می خوام غروب کنم کجایی آسمون من ؟

&&&&&

مهرت ای دوست زمانی زدلم پاک شودکه همه پیکرمن زیرزمین خاک شود.

سارا

&&&&&

یه شب خوب توآسمون یه ستاره چشمک زنون خندیدوگفت کنارتم تاپای جون

ستاره قشنگی بودخوشگل ونازومهربون ستاره شدعشق منو منم شدم عاشق اون

امازیادطول نکشیدعشق منوستاره جون ستاره رفت بارفتنش منم شدم بی همزبون

حالاشبا به یاداون چشم می دوزم به آسمون دلم می خواددادبزنم این بودقول وقرارمون؟

تورفتی وبارفتنت نذاشتی حتی یه نشون دوست دارم ستاره جون تاآخرش تاپای جون .

وەڵامێک بنووسە

