شعرهای عاشقانه

 

تواین بارون تنهایی ، نمیدونی چه دلگیرم

جدایی ازنگاه توکه حالاگشته تقدیرم

نمی دونی چه دلتنگم نمی دونی چه غمگینم

ندارم بیش ازاین طاقت بدون تومیمیرم

زمان بازیچه ام کرده شدم خسته ازاین دوران

گذرازلحظه ها سخت است بکن باوردگرپیرم

بکن باوردگردگرپیرم بیا ای مهربان ، ای یاربیا تا که کنم اقرار

که محتاجم به آن لحظه که آغوش تومیگیرم

نمبیدانم کنون خوابی ویا اینکه توبیداری

ولی ازمن مپرس حالم کنون اززندگی سیرم.

نیرینی –رویا

&&&&&

دیدارتوگشته برایم چوسراب / کابوس شده به جای رویا درخواب

ای کاش این لحظه مرا میدیدی / یک چشم زخون پراست وچشمی پرآب.

نیرینی

&&&&&

افضل به هرآنچه کردم ارسال پیام …من معتقدم گوهرناب است سلام

ای آنکه به نام توکندفخر،کلام …پس برتوسلام ،برتوسلام ،برتوسلام

نیرینی

&&&&&

گفتم که من عاشقم نگفتی دوستم داری تو

دشوارگذشت دقایقم نگفتی دوستم داری تو

آن روزگمان کردی که صادق نیستم

گشتم به حال سابقم نگفتی دوستم داری تو…

نیرینی

&&&&&

گناهم چیست من یارب که بایدروزگارانم شودهمچون شب تاریک وظلمانی

که تنها این غم دل راتومیدانی ،که دلتنگی نباشد کارآسانی

تومی گفتی که صادق باشم وبودم تومی گفتی که عاشق باشم وبودم

تومی گفتی که آگاهی زدرددل تو می گفتی که یادت می شودحلال هرمشکل

توخود دانی نبودم من زتوغافل ،چه شدگراینچنین قسمت شده حقم اگرچه دانی برحقم

خدایا عاشقم اما رسیده جان به لب ازاین جداییها،کمک کن تازه گرددبازباب آشناییها

نیرینی

&&&&&

جدایی زمانی میتونه لذت بخش باشه که درپی اون دیداروجودداشته باشه

دیدارزمانی قشنگه که همراش عشق دوطرفه باشه

عشق دوطرفه زمانی زیباست که درکنارش ایمان باشه

ایمان وقتی ارزشمنده که همراه با عمل باشه

وعمل زمانی نتیجه بخشه که ازوقتش نگذشته باشه …

نیرینی

&&&&&

عشق یعنی گم شدن درراه عشق / جان خودهدیه نمودن جای عشق

مثل خودهرگزندیدم عاشقی / مثل خود مردن ندیدم پای عشق .

نیرینی

Leave a Reply

